פורים בא – קבלו מתנה!

היי חברים, בסוף הפוסט מחכה לכם הפתעה לחג, מתנה ממני. אפשר לגלול ישר לסוף ואפשר גם לקרוא איך התגלגלו העניינים…

לא פעם התוודתי כי פורים הוא החג האהוב עליי ביותר, יש משהו באווירת החג שמעורר את כל היצירתיות שבי, המחשבות על תחפושת מגניבה, כמובן חדוות העשייה וחגיגת "פתיחת מכונת התפירה" (שתמיד מלווה אצלי בזיכרונות ילדות ישנים: מכונת התפירה של הוריי הייתה ארוזה במזוודה קשיחה, ובכל פעם שהוציאו את המכונה לעבודה, המזוודה נשארה לה גלמודה בצד- מה שתמיד הביא אותי ואת אחותי להפליג לנו בדימיון ולשחק ב'בוא נארוז מזוודה ונטוס לטיול סביב העולם'). היום מכונת התפירה הזו אצלי :-).

השנה, תסלח לי אסתר המלכה ושאר חברי המגילה, ילדיי, נועה ועומר, בחרו תחפושת מוכנה ממגירת התחפושות בבית. אבוי, הייתכן ונשארתי ללא חווית הפורים האהובה שלי. אל דאגה – תודה לך עינב, שצלצלת וביקשת את עזרתי להכין לאור, הבייבי המתוקה, תחפושת של פֶּנִי (הכוח הנשי בתחנת הכיבוי פונטי פנדי, ראו ערך 'סמי הכבאי'*). בקרוב – הסיפור המלא: 'כשאת האחות הקטנה של סמי הכבאי'. האמת, שהכנת תחפושת אחת חמודה וקטנה, הספיקה למלא רק מעט מתשוקת היצירה שלי. באווירת נתינה מכל הלב, התיישבתי בסטודיו מול המחשב, ואז הגיח לראשי הרעיון – החלטתי לתת לכם מתנה קטנה ממני לחג! שתהיה שימושית, כיפית ומתאימה לגדולים וקטנים כאחד.

מצרפת לכם כאן קבצים עם פריסות למשלוח מנות עם טקסטורות ועיצובים כיפים לחג (ממליצה להדפיס בגודל A3, על גבי נייר יותר עבה מנייר המדפסת רגיל), וכמובן, כרטיס ברכה שתוכלו להדפיס ולצרף למשלוח מנות או לכל מתנה לאביונים. כל מה שנשאר זה להקליק . ל'מטיבי לכת'- אפשר לקשור גם סרט לקישוט.
חג פורים שמח! תהנו!

*סמי הכבאי (תודה 'ויקיפדיה'):
סמי הכבאי, היא סדרת טלוויזיה מונפשת לילדים אשר הופקה במקור בשנות השמונים והתשעים על ידי ה BBC. הסדרה עוסקת בקורותיו של כבאי בשם סמי (במקור סם), ובמשימות והפעילויות אשר סמי מבצע. הסדרה מכילה רעיונות בתחום הבטיחות ומניעת שריפות המונגשים לקהל הצעיר‏.

להורדה לחצו על התמונה