חנוכה חג יפה כל כך- עיצוב פרסום

אין ספק חנוכה זה אחד החגים האהובים עליי (פורים, אל דאגה! לעולם תישאר מספר אחד שלי!), כל כך הרבה דברים נהדרים יש בחג הזה, ובדרך כלל גם יום ההולדת שלי יוצא במהלך ימי החג, שזו כבר סיבה למסיבה בפני עצמה. כמובן אי אפשר לא להזכיר את התחום הגסטרונומי של החג, אבל לא רק, את חנוכה אני אוהבת בעיקר בגלל שחנוכה הוא חגיגה אמתית של עיצוב!

משחקים של אור וצל (מי אמר שיעור שלישי במושגי יסוד בעיצוב?), תנועה במרחב, משחק עם מגוון רחב של צבעים וצורות. אין כמו חווית עיצוב קומפוזיציה של כדים קטנים וחנוכיות בצלופן בצבעים שונים על רקע בריסטול שחור… או הפקת תלת מימד של סביבון ענק.

אז עם כל זיכרונות הילדות הללו שאנו מדליקים, השנה גם יצא לי לעצב פרסום לחגיגת חנוכה ולא סתם חגיגה, אלא חגיגת חנוכה ישראלית למשפחות ישראליות החיות בארה"ב. זה כבר זמן מה שאני עובדת עם ארגון IAC-NJ,
Israeli-American Council, ארגון הפועל בכל רחבי ארצות הברית לחיזוק הקהילה הישראלית אמריקאית עם דגש על חיזוק הזהות של הדורות הבאים, חיזוק הקשר לישראל ויצירת גשר לקהילה היהודית אמריקאית. העבודה על הפרסום החלה מניתוח נתונים ראשוני: מי קהל היעד של האירוע? מהי האווירה שאנו רוצים ליצר לאותו קהל יעד? ואלה מסרים אנו רוצים להעביר? אחר כך כל הנתונים נכנסו ועובדו ע"י "מכונת העיצוב" שלי לידי פוסטר מקסים. בהמשך, פרטנו את העיצוב גם למדיות השונות, כמו פרסומי פייסבוק, אתר כרטיסים וכדומה.

אין ספק, חנוכה הוא חג של אור, אז לכולנו שיהיה חג שמח מלא באלמנטים מעולם העיצוב: אור, צבע, קומפוזיציה, תנועה = סביבון אורות בצבעים שונים, מסתובב בכל רחבי הבית ושיר אחד מתנגן החוזר על עצמו שוב ושוב… 🙂

חנוכה שמח!

השארת תגובה